Tröttmössa deluxe

Nu har ja, mån-ons, sagt "ikväll ska jag sova tidigt". Gör det varje vardag och händer det sen eller? Nej självklart inte! Måste sluta säga så!! Var så galet trött igår men somnade ändå sent, sen kom Vera in i natt och var ledsen samt halvsovande fortfarande. I gråten fick hon fram "det är tråkigt att sova i min säng själv!". Trött och fortfarande halvt sovande lade jag mina armar runt henne, viskade till henne att det inte var någon fara. Strax somnade hon om, tätt omsluten i min famn. Kan inte ens beskriva hur mysigt det var!
När mamman sen vaknade och tittade i spegeln, vad får hon se? Sprängröda ögon! Härligt värre! Var bara att ta en uppfriskande dusch så var man som människa igen. Mer eller mindre.
 
Och nu är det bäst för Stockholm att dom INTE har spärrat av vägen som jag går till skolan. Då får ni se en inte alls så glad Elin!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0