Today is the day

The day is here!! Inom en väldigt snart framtid kommer den dumma saken i foten vara puts väck! Wohoo!! Är så glad över att allt kommer vara bra snart, så länge man inte stöter på komplikationer så klart. Förresten,  när man är så där trött som jag var igår så säger man att man liknar man en zombie. Men vad är snäppet längre än det? För idag är det typ 10 gånger värre för min del. Äh, en väldigt trött/slaktad/uppäten/död zombie får jag vara idag. Ja, det kör vi på! Ska åka om en liten stund, det tar ju en stund att åke ända till Enköping.
Kan ju säga att nervositeten börjar krypa fram nu lite smått. Hoppas bara att jag vaknar upp sen med båda fötterna på plats där dom ska vara. Haha, nu känns det mest som att jag bara svamlar. 
 
Uppdaterar med efter operationen sen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0