Snart så

Vilken mysig helg jag har haft då med trevligt sällskap/umgänge, lite sång och sovmorgnar. Satt inte helt fel och var ganska så behövligt om inte annat. Så det tackar jag för!
 
Nu är det endast 2 dagar kvar till operationen. Ska bli så fruktansvärt skönt men måste ändå säga att jag är nervös. Speciellt med tanke på att jag aldrig blivit sövd förut. Det är en väldigt enkel operation och tar inte lång tid, som tur är. Fast det jag har mest ångest över är att jag inte kommer kunna stötta på foten på några dagar, städa och jag missar skolan. Jag hoppas verkligen att den kommer läga snabbt så att jag kan hoppa iväg till skolan redan på måndag.
Ska kolla med min mor om vi kan ha Veras firande ute hos dom på fredag då jag inte kommer vara i skick för att ordna kalas. Ska ut och söka present till Vera idag efter skolan. Det är inte jätte lätt att komma på en riktigt bra present till en 4 årig tjej. Jag vill inte bara köpa vad som helst, det ska ha det där lilla extra. Får se vad det blir för fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0