Just another day in Stockholm

Så där ja, nu är det mesta inhandlat inför Veras födelsedag på fredag. Blev några presenter men är inte helt nöjd än. Det fattas en present tycker jag. Blev en tur på stan med Johanna efter skolan. Vi har haft en riktigt rolig dag i skolan måste jag säga, bla. Johanna har samma sjuka humor som jag. Lägger upp en bild från lunchrasten då vi är i farten. Lite komiskt är det faktiskt att dom nu känner igen oss på 7 eleven när vi kommer dit med. "Är ni tillbaka igen?" tror jag nog hon i kassan sa med ett leende när vi kom in för andra gången idag.
 
Det positiva med att åka tåg till och från skolan är att man faktiskt får ostörd tid till att plugga lite. Visst, man får lite blickar på sig när man sitter här och tecknar men det struntar jag fullständigt i. 
Vi körde charader på sista lektionen idag, och vilken syn! Snygg var man definitivt inte men roligt var det. Skulle försöka visa "en papegoja på en kvist" och ja, ni kan ju tänka er själva. 
 
 
Här är bilden som Johanna fota på mig idag
 
 
Man måste kunna bjuda lite på sig jälv :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0