Torsdag

Att man aldrig kan komma i säng i tid!! Men har hunnit med väldigt mycket sen jag kom hem. Handlat, lagat mat, hängt tvätt, diskat, myst med Mini, betalat räkningar, nattat Mini, pluggat och duschat. En redig lista så här på kvällskvisten. 
 
Imorgon åker Vera till sin pappa så i natt sover hon inne hos mig. Det är ju så otroligt gossigt, så länge hon inte är som en liten väderkvarn. Då hon bara snurrar runt och jag får både armar och ben i ansikte/ryggen. Jag kan inte riktigt förstå att om bara en vecka (imorgon) fyller hon 4 år! Det är helt galet. Min stora tjej. 
Och om exakt en vecka kommer jag vara nyopererad. Äntligen ska jag bli av med skiten i foten. Lite typiskt bara att det ska ske dagen innan Veras födelsedag. Men jag kommer bita ihop och göra det så bra som bara möjligt ändå. Kommer dock inte orka baka en massa men en fin tårta ska jag fixa ihop. Tänker inte beställa igen som förra året. Då slutade ju dagen med att åka till barnakuten på grund av att Veras överläpp svullnade upp snabbt och det började klia i halsen på henne. Så i år vill jag veta exakt vad som är i tårtan hon äter! Det kommer nog bli bra.
 
Nej nu måste jag försöka sova lite, vill inte försova mig imorgon också! God natt på er.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0