Smidig tjej

Den här smidiga tjejen råkade försova sig i morse. Älskar känslan när man vaknar i ren panik, då man faktiskt redan vet när man slår upp ögonlocken att man har försovit sig. Men tro det eller ej, jag hann till tåget med tid över till och med. Så jag behövde ju faktiskt inte stressa. Förut var jag ofta så att jag blev på dåligt humör om jag försovit mig, sovit eller ätit för dåligt. Men nu.. nope! Jag är riktigt trött men känner mig ändå riktigt glad. Misstänker att skolan/klasskamraterna och vetskapen att få komma hem till min lilla älskling sen har med det hela att göra.
 
Så brudar och G, ni får ursäkta om jag ser ut som ett vrak idag! See ya soon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0