Inga kommentarer!

Jag tänker inte ens kommentera min morgon för jag är ju så sjukt klantig av mig. Haha. Som jag sa igår "smidig tjej"!!
Jag hoppas att lärarna tar det lite lugnt med oss idag. Dels för att det är fredag, man är trött och sliten efter en intensiv vecka. Men mestadels för att min hjärna inte vill hänga med idag riktigt. 
 
Vera vaknade innan jag åkte i morse, vilket hon inte brukar göra. Var en riktigt glad mamma som fick säga ett ordentligt hej då till sin dotter innan mamman skulle åka till skolan och dottern åka till sin pappa. Annars brukar jag bara få ge henne en puss på kinden när hon sover. Men idag fick jag en massa pussar och kramar innan jag gick. Saknar henne redan!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0