En helt ny start!

Har valt att ta bort alla tidigare inlägg som jag skrivit då jag ser det här som en helt ny start.
Det är så mycket som har hänt och förändrats sen i våras och jag känner att det är lika bra att börja om!
Jag har tagit tag i saker och ting på riktigt allvar sen i våras och satsar så hårt jag kan för att vi två ska ha så bra som bara möjligt! Så på måndag sätter allvaret igång. Då är det dags för mig att packa skolväskan och sätta mig vid bänken igen. Jag är så galet exalterad att jag nästan kissar på mig lite!! Skolan ligger ju i Stockholm så det kommer bli en prövning att pendla. Jag får se hur det går att pussla ihop allt med dagis,pandling osv. Just nu är jag väldigt positivt inställd till allt men vi får se vad som väntar!
Endast tiden kan avgöra!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0