Det gick ju snabbt

Nu sitter man på tåget på väg hem igen då. Var bara information idag. Vi kommer vara en klass på ca 20 pers som kommer delas upp i mindre grupper, då alla kan olika mycket teckenspråk. Jag själv kan ju lite grann men kommer nog hamna i en av grupperna som kan lite mindre. Imorgon är en "riktig" skoldag då dagen börjar med en lektion i teckenspråk och andra lektionen heter Röst och rörelse. Och läraren i Röst och rörelse är ingen mindre än Yngve Dahlberg (!!). Japp, jag pratar om skådespelaren!! Hur coolt är inte det då!? Ser verkligen fram emot morgondagen. 
Nu blir det hem och pussla ihop ett nytt schema för Vera med, kommer bli lite fler timmar på dagis för henne än vad det har varit innan. Men jag tror att det kommer bli hur bra som helst.
 
Kändes dock lite tråkigt att åka ifrån Stockholm. Nu önskar jag verkligen att vi bodde där. Blir till att börja kolla ordentligt nu efter boende. Inte för att vi ska flytta nån gång snart men är kul att leka med tanken.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0